Esat Bakırcı Kulübün bu durumlara gelmesinin sebebinin Mesut Toros olduğunu söylerek başladığı açıklamasında “Bizim en büyük eksiğimiz hocayı kulüpten göndermemekti. Çünkü düzeleceğini düşündük. Şimdi anlıyorum ki bu adam hocalık yapmaya değil ticaret yapmaya gelmiş. Bizden bir sezonluk parasını aldı ama 6 aylık parasını iade etmesi gerekiyor. Bunun yanın da bir de kendisine verilen kulübe ait olan malzemeleri de götürmüş. Fethiye’de sağ olduğum sürece Fethiye’nin camiasından bile geçemez. Çünkü son toplantının olduğu akşam saat 20:00’de kendisine Nazilli ile anlaşmışsın dedim. Yeminler ederek anlaşmadığını söyledi. Sabah 10:00’da anlaşmasını fes ediyoruz. 12.00’de Muğlaya gidiyor. 16:00’de imza atıyor. Böyle karaktere sahip bir adam. Kulüpten bir sezonluk paranı aldıysan, çalışmadığın ayların parasını iade edersin. Biz onu kovalamadık adam kafasına koymuş ticareti. Bir kulübe daha gidecek oradan da para alacak. Allah kimseye haram para yedirmesin. Sezon boyunca yapılan anlaşma karşılığı parasının tamamını aldı gitti. İade de etmedi. En çok zoruma giden kulübün kendisine verdiği malzemeleri yardımcılarıyla beraber götürmesi böyle basit insanların yapacağı bir olay. Bunu söylemeyecektim ama içim de kalmasın böyle insanlar hocalık falan yapmasın ticarete atılsın. Buradan giderken biraz daha para aldı bu Fethiyespor’dan aldığı son paradır. Biz bir aydır Mesut Toros’u idare ediyoruz. Seyirciye olan tepkisinin de hepsi oyun. Bunu şimdi daha iyi anlıyorum. Ona ticaret hayatında mutluluklar diliyorum ama futbol hayatında bir yere gelemez” dedi.