Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla belediyeye ait işletmelerde nakit ödeme uygulamasının kaldırılacağını duyurdu.

Başkan Karaca’nın açıklamasına göre, 1 Temmuz 2026 tarihinden itibaren Fethiye Belediyesi bünyesinde hizmet veren tüm işletmelerde nakit ödeme kabul edilmeyecek. Vatandaşlar ödemelerini yalnızca kredi kartı, banka kartı ve dijital ödeme yöntemleri aracılığıyla gerçekleştirebilecek.

Uygulamanın, ödeme süreçlerini daha hızlı, güvenli ve kayıt altına alınabilir hale getirmek amacıyla hayata geçirileceği belirtildi.

Fethiye Belediyesi’nde Nakit Dönemi Sona Eriyor (2)